Usługi

Regulamin usług serwisowych

  1. Zlecenia naprawy serwisowej przyjmowane są tylko w formie pisemnej, w celu ułatwienia zgłoszenia zalecamy korzystanie z formularza zgłoszenia naprawy serwisowej umieszczonego na naszej stronie internetowej. Akceptujemy również formę listową lub e-mail wysłany na adres serwis@radbud.pl .
  2. Rezygnacja z usługi serwisowej powinna być złożona również w formie pisemnej.
  3. Jeżeli wzywacie Państwo serwis do naprawy gwarancyjnej, proszę pamiętać aby przygotować kartę gwarancyjną. Bez karty gwarancyjnej nie możemy wysłać urządzenia do serwisu producenta zlecając naprawę gwarancyjną.
  4. Brak karty gwarancyjnej powoduje, że zlecenie będzie realizowane jako usługa pogwarancyjna odpłatna zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  5. Płatność za wykonaną usługę serwisową przyjmujemy tylko w formie gotówki w dniu realizacji usługi serwisowej. Serwisant oblicza kwotę należności zgodnie z obowiązującym cennikiem i kwituje jej otrzymanie na zleceniu serwisowym.
  6. Zlecający naprawę może wykonać na swoje potrzeby zdjęcie lub kopię zlecenia serwisowego.
  7. Płatność przelewem może być zrealizowana tylko po uprzedniej akceptacji przez Pracownika firmy RADBUD. Osoba fizyczna musi w takim przypadku okazać serwisantowi swój dowód osobisty w celu spisania numeru PESEL.
  8. Realizację zlecenia serwisowego planujemy w najkrótszym możliwym terminie, przy czym pierwszeństwo mają firmy i osoby, które mają podpisaną z naszą firmą umowę serwisową. Dokładny termin realizacji usługi proponowany jest minimum dzień przed jej realizacją i ustalany telefonicznie z osobą wskazaną jako zgłaszająca usterkę.
  9. Usługi serwisowe świadczymy tylko w godzinach pracy serwisu.
  10. W czasie realizacji usługi serwisowej niezbędna jest obecność osoby upoważnionej w celu udostępnienia urządzenia. Po zakończeniu usługi lub jej etapu ( np. oględzin i wyceny uszkodzeń) sporządzany jest protokół serwisowy, którego kopia zawsze jest załączana do faktury VAT. Jeżeli w czasie wykonywania usługi serwisowej nie będzie obecna osoba upoważniona do podpisania protokołu serwisowego zostanie on podpisany jako protokół jednostronny.
  11. Jeżeli po weryfikacji uszkodzeń stwierdzimy, że do realizacji usługi serwisowej niezbędne są części, których nie posiadamy w naszym samochodzie serwisowym, przed dalszą realizacją usługi zostanie Państwu przedstawiona kalkulacja do akceptacji. Naprawa będzie kontynuowana po akceptacji przez Państwa przedstawionej kalkulacji. W przypadku rezygnacji z kontynuowania usługi Zlecający jest zobowiązany do uregulowania opłaty za weryfikację uszkodzeń i wycenę naprawy zgodnie z obowiązującym cennikiem usług serwisowych.
  12. Jeżeli po weryfikacji uszkodzeń stwierdzimy, że do realizacji usługi serwisowej konieczna jest naprawa w serwisie Producenta urządzenie zostanie zdemontowane, oczyszczone i zapakowane w bezpieczny sposób, a następnie wysłane do serwisu Producenta. Po wstępnej weryfikacji serwis Producenta przedstawia wycenę naprawy. Wstępna wycena naprawy przez serwis Producenta zostanie przedstawiona Zlecającemu do akceptacji. W przypadku rezygnacji z kontynuowania usługi Zlecający jest zobowiązany do uregulowania opłaty za usługę weryfikacji i wyceny naprawy wraz z dopłatą za wysyłkę do serwisu Producenta zgodnie z obowiązującym cennikiem usług serwisowych.
    Lublin 25.09.2024